真私讓 咪數堅 零首 車靚



#‎靚車分享‬ 真私讓 咪數堅 零首 車靚

大家花生友,不要說 ‪#‎HKMI‬ 經常放有問題的車上網,今次放一架2014年豐田Wish,部車論年份、論咪數、論質素都完全符合。
買家吳生對文件,亦証明是真車主。
車靚之餘,文件清晰,已經Very Good! 好過遇到 ‪#‎私炒佬‬,又或者不明來歷的車,所以吳生都好滿意。
當然 ‪#‎香港驗車‬ 都會提一提,過户時一定要付本票。
‪#‎先驗車後落訂‬
‪#‎香港驗車肯為你把關的驗車公司‬

 

#靚車分享真私讓 咪數堅零首 車靚大家花生友,不要說 #HKMI 經常放有問題的車上網,今次放一架2014年豐田Wish,部車論年份、論咪數、論質素都完全符合。買家吳生對文件,亦証明是真車主。車靚之餘,文件清晰,已經Very Good! 好過遇到 #私炒佬,又或者不明來歷的車,所以吳生都好滿意。當然 #香港驗車 都會提一提,過户時一定要付本票。#先驗車後落訂#香港驗車肯為你把關的驗車公司

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on Saturday, 18 July 2015