O咀知道決定 驗後再作選擇



O咀知道決定 驗後再作選擇

【O咀知道決定 驗後再作選擇】

做驗車這行,不單識睇車,更要識睇人,每天見咁多客人,買與唔買,我地師傅心中有數!
一些客人,就算車撞過,總之唔入陣皮外傷都會買,一些客人,見車有損耗漏油,都會唔買。
當然,這是他們的選擇!
大前題是不要落訂,否則驗左唔想要,落左訂就凍過水。
所以大家謹記,先驗車後落訂!
‪#‎香港驗車HKMI買賣二手車前檢查‬
‪#‎驗車‬ ‪#‎HKMI‬ ‪#‎香港驗車‬ 
‪#‎先驗車後落訂核對文件必付本票‬

O咀知道決定 驗後再作選擇做驗車這行,不單識睇車,更要識睇人,每天見咁多客人,買與唔買,我地師傅心中有數!一些客人,就算車撞過,總之唔入陣皮外傷都會買,一些客人,見車有損耗漏油,都會唔買。當然,這是他們的選擇!大前題是不要落訂,否則驗左唔想要,落左訂就凍過水。所以大家謹記,先驗車後落訂! #香港驗車HKMI買賣二手車前檢查#驗車 #HKMI #香港驗車 #先驗車後落訂核對文件必付本票

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on Saturday, 16 January 2016