呢個人相當有可疑 2015.7月轉名 九月賣車



呢個人相當有可疑! 2015.7月轉名 九月賣車

即時報導
在港島東驗部大霸,買家要求驗車,同聲稱做了兩個月的車主,訂定買賣合約,表示大撞、水浸、積木車可退訂,於是落了2000元訂金。
剛剛驗完,發現尾擋撞左,客人問可否退訂,我們只會答,你們雙方協議。
基本未驗車,就落訂,已違反常規,再加上訂這些合約,甦是完全對買家沒有保障!
試問什麼是大撞?同你好靚仔沒什麼分別!沒有定義,各自表述,但不要忘記,買家已蝕章,人地收左你訂,已經叫糊,搏我地發雞盲,就自摸爆棚,就算我地看到,他都有雞糊食,因為他可以説撞尾不是大撞。
所以未驗車先落訂,就等同未驗車先落搭,又中圈套,每日街頭騙案多的是,稍一不慎便跌入陷阱。
再說,怎會買了兩個月便放車,就算真係唔鍾意部車,都唔使咁快放。
大家可以説我偏激,但這也有可能。
希望他能取回訂金!
大家唔好以為2000元是小事,一日呃2000,一個月就六萬。
街頭騙案日日有,自己小心d啦!

呢個人相當有可疑!2015.7月轉名 九月賣車即時報導在港島東驗部大霸,買家要求驗車,同聲稱做了兩個月的車主,訂定買賣合約,表示大撞、水浸、積木車可退訂,於是落了2000元訂金。剛剛驗完,發現尾擋撞左,客人問可否退訂,我們只會答...

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on Tuesday, 1 September 2015