客人驗買果部 車行驗客果部 公平交易 公道收車



客人驗買果部 車行驗客果部 公平交易 公道收車

一般驗車,如同一地點驗兩部,會分先後,但今天有些特別,就是客人部車Trade in ,車行都要驗,而客人買果部就一定要驗啦!
這部車都是未落訂,要等我們報告,而車行亦要驗下部trade in 車,睇過冇問題才收車。
雙方各驗各,都幾公平!
這情況都是第一次,其實都好,至少避免爭拗,車有冇事,一目了然。
好過客人收車時,車行係敢話部車唔得,明明收80000,轉頭客人落訂,到交車時左彈右彈,壓到一文不值。

客人驗買果部 車行驗客果部公平交易 公道收車一般驗車,如同一地點驗兩部,會分先後,但今天有些特別,就是客人部車Trade in ,車行都要驗,而客人買果部就一定要驗啦!這部車都是未落訂,要等我們報告,而車行亦要驗下部trade...

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on Wednesday, 5 August 2015