買二手車唔好學 ‪‎毒男坤哥‬



【買二手車唔好學 ‪#‎毒男坤哥‬】

毒男坤哥,吳業坤終於吐氣揚眉,在剛過去的「勁歌金曲頒獎典禮」上奪得「新人金獎」,對於他來說是一個肯定。
演唱其間,更泣不成聲,攪到眼鏡變濛,非常攪笑。
人地坤哥開心到泣不成聲,眼鏡變濛,但買二手車就千萬要睜大對眼,唔好「濛查查」!否則就真係泣不成聲。
‪#‎HKMI‬ 呢家就教你幾招,唔使「濛查查」買車。
第一,未驗車不落訂;
第二,核對車輛登記文件,確定車主身分;
第三,不要付現金,一定要付本票,本票抬頭寫車輛登記上的姓名。
好啦!謹記上述三招,買車就唔會好似坤哥,個眼鏡濛查查啦!
‪#‎堅咪‬ ‪#‎驗車‬ #HKMI ‪#‎香港驗車‬ #毒男坤哥 ‪#‎吳業坤‬
‪#‎先驗車後落訂核對文件必付本票‬
‪#‎香港驗車HKMI檢驗新車服務‬
‪#‎香港驗車HKMI買賣二手車前檢查‬

買二手車唔好學 #毒男坤哥毒男坤哥,吳業坤終於吐氣揚眉,在剛過去的「勁歌金曲頒獎典禮」上奪得「新人金獎」,對於他來說是一個肯定。演唱其間,更泣不成聲,攪到眼鏡變濛,非常攪笑。人地坤哥開心到泣不成聲,眼鏡變濛,但買二手車就千萬要睜...

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on 2015年12月23日