最新資訊 車從哪裡來系列 (一) 日本岀租車的自白



最新資訊 車從哪裡來系列 (一) 日本岀租車的自白

去過日本的朋友,都會有自駕遊的經驗,你地一落機,便到岀租車公司,我地成班兄弟姐妹,都好希望你地睇中我地,因為我地係户外停車場,好天曬落雨淋,根本就是非人生活,老闆只係當我地搖錢樹,我地俾人揸完,蹂躪完,不單冇問候一聲,我地氣都未抖夠,又將我地租給下手。

有一次我大大佬就慘,俾個外表斯文,原來是一名煙鏟,呢位仁兄,揸足七日,七日開住冷氣,你地以為好爽,聽我講埋先啦!佢關哂窗開行冷氣,係咁食煙。呢七日真係頂!

你地班香港人,善惡到頭終有報,點解?我老豆早兩日,同埋五叔,四姨,六婆仲有三姑,二叔公,三太公,差唔多老豆果輩都被老闆入哂貨櫃,用船運左來香港,果日老豆whatsapp我,話一到港新主人不知幾好招呼,老豆話,五叔,三姑都俾新老闆帶走。

老闆安排左幾個車手,去左一個工廠大厦,車手一放低便走,跟住有三個後生仔,幫我地洗白白,由頭洗到尾,最爽就連車底都洗埋,我老豆就仲過癮,佢全身都是尼古丁,個後生仔,幫佢焗桑拿,攞支蒸汽槍,係咁噴,老豆話好正,老豆見個後生仔,一路洗,一路咳,足足洗左兩日,老豆話周地都係啡色水,你地知唔知

係嘜水,未就係尼古丁籮!

老豆話洗完都仲唔得,竟然來個汪明荃華麗轉身,新老闆話我周身煙窿,話要俾件皮草我著,老豆緊係開心,有皮褸著。我老豆執完哂,發將全身相過來,我都認唔到,睇落仲後生過我,但係我串我老豆,你執靚有鬼用孭!你副偈都唔掂啦!

佢彈我一句,亞仔你唔好理,我擺左唔夠三天,就有個靚仔買左我。

老豆話如果留係日本,未死路一條,過左香港真係有重新感覺。

我都真係好想去香港,希望快d有香港老闆睇中啦!

https://www.egltours.com/fit/carLandingJapan.do

最新資訊車從哪裡來系列 (一)日本岀租車的自白去過日本的朋友,都會有自駕遊的經驗,你地一落機,便到岀租車公司,我地成班兄弟姐妹,都好希望你地睇中我地,因為我地係户外停車場,好天曬落雨淋,根本就是非人生活,老闆只係當我地搖錢樹,我地俾...

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on Sunday, 24 May 2015